原帖由 ngo37 於 2008-12-4 01:31 發表 
EEEPC 有太多版本, 都唔知揀邊部好
要輕, 好似有隻版本1.4KG 就唔駛諗啦
其實EEEPC 同D 萬幾蚊又係咁細既有咩分別呢?
萬幾二萬蚊 Sub-notebook (Fujitsu p8010/ Sony VAIO TT Series)
- 雙核超低用電 CPU (e.g., SU9400), 快 N270 好多好多 (數以倍計)
- 有內置 DVD burner, 甚至 Blu-ray Reader。Netbook 用外置, 仲要插電。
- Remove 個內置 DVD burner 可另插一舊扁形電 (一機同時插兩電), 極高續航力(10 hr+)。
- Remove 個內置 DVD burner 可另裝一個 SSD/HDD
- 高解象度 Screen (1280*800/ 1366*768)
- 靚D Onboard Display (783 MB Shared VRAM), netbook 得 64 MB
- HDMI output
- 高級 Chipset (GS45 Express Chipset)
- 用 DDR3 Ram
- 有 fingerprint 手指模認證
- 一定有 ExpressCard Slot
- 可能有3.5G
我五年前(當時未有 Netbook)用萬八蚊買左部 10.1" Sub-Notebook (Pentium M 1.1 GHz, DDR 333 512MB, 60GB HDD), 我上個星期用四千蚊買左部 Netbook (Atom N270 1.6 GHz, DDR2 667 2GB, 160GB), 發覺五年前部 Sub-notebook 仲要快少少。
不過, 1部 Sub-Notebook $ = 4部 Netbook $...無得比...
[ 本帖最後由 grandninja 於 2008-12-4 10:55 編輯 ] |