8妹仔 當前離線
中級會員
rx78_nt-1 當前離線
進階會員
TOP
1)windows跟底板 2)由win7開始已經係可以USB安裝 你google下就有 好心又得閒就比埋link你 ... rx78_nt-1 發表於 2018-9-6 00:37
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
thx u so much 如果不是同一隻板可以安裝嗎? 8妹仔 發表於 2018-9-6 00:52