funlog 當前離線
Banned
happylesson3003 當前離線
中級會員
TOP
ckyuen2 當前離線
ck testing
進階會員
hyperbola 當前離線
地星人
Miipp 當前離線
特級會員
nhoj 當前離線
Comeon 當前離線
樓煮分唔到 2 款機分別其實好幸福 可以出平價出 x13 兼有 Yes! Ryzen 揀 至於我就局用緊第二部 x1 ... Miipp 發表於 2021-2-12 18:14
具體理由是? via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) funlog 發表於 2021-2-12 18:58
13"機我唔會考慮,14" 都嫌細,最好有部 x15 carbon 2560x1600 唔知點解亂想 mkt 唔攪部咁的機 ... Miipp 發表於 2021-2-12 22:31