今日出去ssp
試左唯一有sample 既logitech
個人覺得,長用,放中間位既會無咁累,可以幾隻手指夾埋一齊滾個波,同埋左右上下比較直覺
拇指就應該易入門,個想像到,如果要細控的話,一定要比較用力定住隻拇指(唔似中間位既可以用成隻手或三隻手指去定位)
但最大問題,係無論貴定平,D 制都係唔夠數
就算係slimblade,都係得四個控,唔似普通mouse 既五個制
我知日本仔elecom 或sanwa 有五個制以上,但佢中間波個款,粒波太細,同埋突得好少出黎,唔可以好似logitech 或kensington 咁用幾隻手指「抓」住粒波。
暫時睇,都係slimblade 或expert 比較好,但可能要自己mod 多粒制出黎? |