ykwky 當前離線
中國帥哥認證委員會執事兼督導,九級認證申請中...
進階會員
xyzhy70 當前離線
Banned
TOP
SYW 當前離線
lexal 當前離線
特級會員
長勝飛龍 當前離線
一起走過的日子
can't play in my ipad2 長勝飛龍 發表於 2012-4-16 21:47
我都係iPad2啵,無問題呀,你點樣玩唔到? ykwky 發表於 2012-4-16 21:59
開完佢load 得勁慢,跟手hang 埋,只係入到第一板連game 都未開始,我ios 係4.3.3 唔知有冇關系 ... 長勝飛龍 發表於 2012-4-16 22:16
你係咪開得其他Apps太多? 你幾耐無試過shutdown部iPad2? 我用緊5.01,唔知有無關係... ... ykwky 發表於 2012-4-16 22:35
GG 當前離線