【免費中】AstroWings - War has begins

畫面幾好,值得一玩,iPad/iPhone適合,快Down:



http://itunes.apple.com/app/astr ... ns/id513774354?mt=8
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

正啊!

TOP

thanks

TOP

can't play in my ipad2

TOP

can't play in my ipad2
長勝飛龍 發表於 2012-4-16 21:47


我都係iPad2啵,無問題呀,你點樣玩唔到?

TOP

我都係iPad2啵,無問題呀,你點樣玩唔到?
ykwky 發表於 2012-4-16 21:59



    開完佢load 得勁慢,跟手hang 埋,只係入到第一板連game 都未開始,我ios 係4.3.3 唔知有冇關系

TOP

開完佢load 得勁慢,跟手hang 埋,只係入到第一板連game 都未開始,我ios 係4.3.3 唔知有冇關系 ...
長勝飛龍 發表於 2012-4-16 22:16


你係咪開得其他Apps太多?
你幾耐無試過shutdown部iPad2?
我用緊5.01,唔知有無關係...

TOP

你係咪開得其他Apps太多?
你幾耐無試過shutdown部iPad2?
我用緊5.01,唔知有無關係... ...
ykwky 發表於 2012-4-16 22:35



    可能關ios 事,我重開過都係咁

TOP

Tks for sharing, I can play in iPad 2 as well, iOS ver is 5.1

TOP