一體化水冷清潔問題

遲D想轉用一體化水冷,想問下個冷排惹唔惹塵,要點樣清洗?

push

TOP

回復 1# nGKueN


    冷排用水洗

TOP

本帖最後由 nGKueN 於 2013-2-27 12:39 編輯

回復 3# 肥寶


    可以拆出黎?

TOP

回復 4# nGKueN


    唔可以

TOP

3樓CHING既意思係,成個一體水拆出來,剩係用水沖下個冷排,其他野唔好整,
一體水本身就係為左唔洗咁煩而出來架,如果又係拆又要洗,就不如DIY水冷啦,
如果個冷排唔多塵,洗都慳返

TOP

回復 6# kimlam666


   就是此意

TOP

遲D想轉用一體化水冷,想問下個冷排惹唔惹塵,要點樣清洗?
nGKueN 發表於 2013-2-26 10:16


得閒就掃下風扇位,得閒就掃下機箱,得閒就掃下機箱附近地方就得啦,ok

TOP