小弟未玩過水冷,想請教各方意見

各位高手,小弟未玩過水冷,想試下玩,加埋想順便upgrade埋部腦,想請教各方意見!
我心目中組合:
Asus Maximus V Formula
Intel i7 3770k
Antec P280機箱 (因為佢防塵好似做得幾好,屋企超大塵)
Sapphire 6950 2G(已用緊)
由於我想cpu、vga、北橋都用水冷(Maximus板上有埋水冷散熱),所以唔會考慮一體式水冷。
我想將radiator放係機箱外面近窗口的位置,因此radiator會比機箱高一米左右,請問會唔會有問題?
水冷其中一個賣點係靜,但我成日形住水pump點都唔會靜得過風扇,請問我有無理解錯?
另外我想知有邊d廠嘅水冷比較好?我做過少少research,Swiftech呢間廠d水冷掂唔掂?
佢有個radiator+reservoir+pump嘅MCR-X20 http://www.swiftech.com/MCR-X20-Drive-Rev3.aspx ,好似幾方便,只要加埋cpu同vga嘅頭就用得!
有無師兄可以介紹香港邊間鋪比較齊料d、我幫襯過298間「超頻專門店」http://www.pcbulb.com ,老細幾好人,有心機,但少水冷選擇。
請指教,多謝!

TOP