vivi2341 當前離線
中級會員
gagabo 當前離線
TOP
timhey 當前離線
初級會員
kellykk 當前離線
進階會員
codyks 當前離線
wInSoN 仔 當前離線
tonyk3388 當前離線
但係有人話包左部機d 漆會甩架 timhey 發表於 2010-1-25 16:29
jacketsupport 當前離線
netmen 當前離線
包左都甩? 咁包來做乜 kellykk 發表於 2010-1-25 16:44
唔係包左都甩, 係由於部機表面果層防滑膠都不過係噴上去而己, 你部機新買返來當然 係無問題啦, D膠新好實 ... netmen 發表於 2010-1-25 20:57