小弟最近學近nomad,有d問題想問

本帖最後由 小鬼血 於 2023-1-17 18:37 編輯

各位大佬你地好
小弟最近學近nomad黎個3d軟件,好想日後想打印d公仔出黎
都係整一些比較簡單的公仔

我想問的問題是,
問題1:新手入門應該用邊款3d打印機好? 2千筆直以內 (筆直改為1千港幣內)
問題2:請問應該用咩顏料上色? (用水彩我怕甩色)
問題3:打磨方面應該點做??

感謝各位大佬

各位大佬你地好
小弟最近學近nomad黎個3d軟件,好想日後想打印d公仔出黎
都係整一些比較簡單的公仔

我想問 ...
小鬼血 發表於 2023-1-16 10:46


問題1:新手入門應該用邊款3d打印機好? 2千筆直以內  
>> 公仔->水機

TOP

問題1:新手入門應該用邊款3d打印機好? 2千筆直以內  
>> 公仔->水機
xo_ox 發表於 2023-1-16 20:19

謝謝師兄的回覆
希望可以了解更多

TOP

回覆 1# 小鬼血

問題2:請問應該用咩顏料上色? (用水彩我怕甩色)
水彩+白膠漿 自然放2個月都唔會甩 但一刮就甩

我宜家係上水油+保護油 但要靚就要油性油+保護油
上色博大精深 建議去D專門地方問

問題3:打磨方面應該點做??
FDM要成隻磨 所以印公仔唔好買FDM
水機多數只係接口位用細號砂紙磨  要求高就要拋埋光 但又要成隻搞 好少見人拋晒成隻

TOP

印公仔要靚既, 都係水機架喇.  二千蚊可以買部 6吋4K 既機玩,  加埋部清洗二固機都可能都係差唔多.
上色當模型去玩, 噴完灰再上油基本上無問題.  水彩我諗應該唔實, 試下油性既筆好似得.
打磨都係當模型玩, FDM #100 開始, 水機就 #200~#400 開始都可以.  磨到幾多就睇你自己要求了, 水機既甚至唔磨都得.

如果想玩水都要注意, 唔可以淨係睇  quality, 仲要睇埋前後既工序.
水機比FDM 多左好多清洗工序, 同埋樹脂會有味, 存放亦要小心.
清洗時如果水洗都仲好D, 其他清洗液 (酒精, 異丙醇, 乙酸乙酯 之類), 好多都幾大味既.
最好戴口罩同手套.   所以, 玩水要睇埋你屋企接唔接受到.

TOP

感謝以上大佬的建議
我諗而家我最需要的是 3d打印的知識.....因為我真係完全唔識,
我而家只係識簡單既 nomad 建模技巧
例如買咩機,點裝部機,點樣買材料全部都唔識
小弟想問 邊度可以搵到一 d 3d打印 tg group加入?
或者有無一些工作坊可以參加?

或者有無師兄可以比我瘋狂問問題??
感謝大家

TOP

家陣D機已經唔駛點 tune 都可以印得好靚, 試一兩次就識.
如果真係諗住會玩既, 與其周圍睇野, 不如實戰.   無機在手, 你去問人都唔知問乜好.
不過, 你要考慮下 FDM 定 水機, 如果你接受淘既, 你個 budget 夠買部唔錯既機了.  真係可以開機即印無問題.

TOP

本帖最後由 小鬼血 於 2023-1-17 18:37 編輯
家陣D機已經唔駛點 tune 都可以印得好靚, 試一兩次就識.
如果真係諗住會玩既, 與其周圍睇野, 不如實戰.    ...
Super169 發表於 2023-1-17 18:23



感謝大佬你既意思
我唔介意用淘寶
但如果我而家打算買兩部機
我而家想買一部 1千港幣之內(最緊要易用,同埋唔洗點安裝,同埋細部)
到日後真係成功,再買一部3千港幣內的機
請問 1千內有咩機可以推介比我
我想先試下手感....
謝謝

TOP

請問各位大佬Ender 2 pro適合新手嗎?
但淘佬都好似無曬貨?

TOP

回覆 8# 小鬼血

我而家想買一部 1千港幣之內(最緊要易用,同埋唔洗點安裝,同埋細部)
   

雖然話家陣D機 tune 得好好, 但都唔代表平價就會易用.  太差既可能易出事.

Ender 2 pro 淘仔家陣679 有現貨喎.  
呢部無玩過, 唔敢亂 comment, 建議你上網睇下 review 或者等其他 ching comment.
不過, cura 無 pro 既 profile, 唔知係咪同 ender 2 完全一樣唔需要自己改野.
新玩唔想煩既, 搵隻 cura 直接有 profile 既機, 可以諗少樣野.

TOP