印公仔要靚既, 都係水機架喇. 二千蚊可以買部 6吋4K 既機玩, 加埋部清洗二固機都可能都係差唔多.
上色當模型去玩, 噴完灰再上油基本上無問題. 水彩我諗應該唔實, 試下油性既筆好似得.
打磨都係當模型玩, FDM #100 開始, 水機就 #200~#400 開始都可以. 磨到幾多就睇你自己要求了, 水機既甚至唔磨都得.
如果想玩水都要注意, 唔可以淨係睇 quality, 仲要睇埋前後既工序.
水機比FDM 多左好多清洗工序, 同埋樹脂會有味, 存放亦要小心.
清洗時如果水洗都仲好D, 其他清洗液 (酒精, 異丙醇, 乙酸乙酯 之類), 好多都幾大味既.
最好戴口罩同手套. 所以, 玩水要睇埋你屋企接唔接受到. |