[操作疑難] 請問有冇ching用M記隻 PDF reader?

我已經 抄左pdf 去手機既 "Documents" folder,
但都唔見有files可以開既
應該抄去邊先arm

thanks~

佢個reader有嚴重缺陷,
你要上傳個pdf去Skydrive先可以在pdf reader睇到……

TOP

放入Documents 之後
去OFFICE 唔好去PDF READER 要找個PDF
佢會AUTO用返PDF READER 來開的

TOP

回復 2# NexusN


    唔洗用SKYDRIVE都得的- -
    用返OFFICE 開就會自動用pdf reader開.唔係直接入pdf reader開PDF

TOP

係喎, 冇諗過要係office開

thanks!

TOP

回復  NexusN


    唔洗用SKYDRIVE都得的- -
    用返OFFICE 開就會自動用pdf reader開.唔係直接入pdf re ...
夢雪影 發表於 2013-3-16 12:31


Sorry
可能我都未用熟,只係覺得PDF Reader係同Office Hub分開的,
個integration好差。

TOP

回復 6# NexusN


    E 個PDF..我都覺得應該要放埋入去OFFICE HUB..不過唔知佢咩原因唔放入去XD
    好可能係臨急臨忙搞出來既APP...當佢係OFFICE 既擴展 但又唔整合埋一齊- -
    不過而家出面MARKET 都有D更好用既PDF VIWER 了XD

TOP

ADOBE出了自家的PDF Reader App了.

TOP

ADOBE出了自家的PDF Reader App了.
happy_gemini 發表於 2013-6-8 06:25

Single Page模式有D模糊.

TOP

回復 9# Henry


    好似同之前WP7 個VER 冇咩分別..完全唔知搞咩搞咁耐SIN出WP8版- -

TOP