neo338388 當前離線
進階會員
chue 當前離線
特級會員
TOP
toylet 當前離線
Mr. Man-wai CHANG (張記)
Banned
hklam 當前離線
Moderator
唔該晒上面2/3/4樓嘅師兄, 因為係主力機, 所以要小心裝, 再試一下先. Thanks. neo338388 發表於 2018-10-1 20:32
efan 當前離線
初級會員
mdws2002 當前在線
Windows 個 Key 要同語言版本 efan 發表於 2018-10-9 02:22
justiceice 當前離線
隨咗個別限制版(如︰大陸嘅Single Language版本) 呢個真係第一次聽。 Microsoft自Windows 8開始,已經係可以隨意更換語言界面。 即使之前嘅Windows 7,條Key都係通用,對應所有相同版本而無需分語言㗎喎。 mdws2002 發表於 2018-10-9 08:39