小弟用咗佢十幾年,由XP年代用起, 以前註冊個email就有Full ver 用
去到win7 64bit, 轉每年要課金, 我就只用free ver
7月尾定8月頭有次Pop-up話更新,我就照跟,
最近發現有個folder "SandBlastBackup" 裏面有好多Log, 我上網睇個D片,D相,佢不時有留copy
唔夠一個月,folder 已經成3G幾, 但係又Del 唔到, 要Admin, 我就算入Safe mode都Del 唔到
Send 去Zonealarm Tech Support,佢話最新已經取消咗留"SandBlastBackup" ,
但係用佢Tech Support教D方法, Safe mode 刪Zonealarm 再入Safe mode Run個 "CLEAN" 既Program 再Del D temp file. 結果都係無用, 有無師兄遇到同樣情況? |