[操作疑難] 有無師兄用緊Zonealarm?

小弟用咗佢十幾年,由XP年代用起, 以前註冊個email就有Full ver 用
去到win7 64bit, 轉每年要課金, 我就只用free ver
7月尾定8月頭有次Pop-up話更新,我就照跟,
最近發現有個folder "SandBlastBackup" 裏面有好多Log, 我上網睇個D片,D相,佢不時有留copy
唔夠一個月,folder 已經成3G幾, 但係又Del 唔到, 要Admin, 我就算入Safe mode都Del 唔到
Send 去Zonealarm Tech Support,佢話最新已經取消咗留"SandBlastBackup" ,
但係用佢Tech Support教D方法, Safe mode 刪Zonealarm 再入Safe mode Run個 "CLEAN" 既Program 再Del D temp file. 結果都係無用, 有無師兄遇到同樣情況?

更新一下,
用LiveChat 同 Tech Support 傾咗幾次,佢哋找人用Teamview remote 入我部PC清,起初以為清到,但係reboot 2,3次後問題又出現,佢哋都無乎

如果刪咗Zonealarm, 各位師兄有冇好用firewall 推薦?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 3# bolaxin

e個方法已經試過, 唔得. 佢哋Tech Support話係Save Mode 試多次, 試咗又係唔得, 之後佢哋再用Teamview 入我部PC,行咗個script file, 起初以為得,之後Boot多幾次個問題又返來,佢哋都無計, 不過而家好少少就係唔留100% copy (最初睇過IG, Twitter  D相, Youtube D片佢會秘密抄起1份copy)

TOP

試吓轉 Comodo Firewall、我用左幾年無以上問題.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

國產火絨路過。

TOP