clcwong 當前離線
特級會員
cheungmanhoi 當前離線
進階會員
TOP
koli 當前離線
咩叫朋友
1k左右 koli 發表於 2015-3-24 22:32
佢放800, 係咪算抵? 呢隻快定M6S快? clcwong 發表於 2015-3-24 23:09
官方表睇m6m呢隻快小小,抵唔抵就唔敢答你,正呢謂大家價值觀唔同 koli 發表於 2015-3-24 23:23
AndyWilliams 當前離線
巳脫離厭惡性行業
Super Moderator
邊一隻? BTW有無興趣 同 M5S SATA版交換(我可以加錢) cheungmanhoi 發表於 24-3-2015 18:36