tompkyou 當前在線
人無恥則無敵
進階會員
edwardfcy 當前離線
中級會員
TOP
鴨蛋妹 當前離線
請問買左幾耐 ? 過了保養期嗎 ? 鴨蛋妹 發表於 2025-1-3 22:14
normalyan 當前離線
minimalist
有冇display port線? normalyan 發表於 2025-1-4 10:11
有正行貨comdex正單,20年買,3年保養,過保了。 一直閒置,基本上用唔到半年。 ... tompkyou 發表於 2025-1-3 22:22
ahfu285 當前離線