[滑鼠] 打lol,你地點揀mouse

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

lol係moba類型

mouse最講手型是否適合,所以新舊唔重要,最緊要搵到最適合你手型既

對我黎講Zowie EC2-A就最啱自己手型,冇試過一個mouse咁fit

TOP