[操作疑難] i phone 8 Plus 使用溫度問題

請問各位前輩大大,小弟最近想入手第一部I phone,最近亦到過凶宅玩過紅色 8 Plus嘅Demo機,發覺機背溫度和小弟用緊嘅V20差唔多,感覺到辣手!!請問各位前輩大大8plus日常使用,例:常聽歌、上網、少打機,8plus會經常發熱嗎?煩請各位前輩大大賜教,感激不盡!!

唔多覺
開埋hotspot都唔太覺

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - iOS(2.3.1)

TOP

戴個殼就ok
你玩咩game先,如果隻game係高效能嘅暖啲都有機會

TOP

如果係太熱底下(例如陽光下)用8 plus, 升溫係可以勁快
但一唔用就降溫很好

TOP

開住十幾個apps係background行點會唔熱

TOP