xxmartin 當前離線
Banned
lastwizard05 當前離線
進階會員
TOP
killer121 當前離線
中級會員
+1 見有啲ching一體水冷爆管/爆泵,傷亡幾慘重,唔敢轉用水冷住 始終都有種憂慮會忽然漏水,只係唔知遲定早... ... lastwizard05 發表於 2013-3-2 16:18
而加重有? corsair 唔係話有次比返$ killer121 發表於 2013-3-2 16:51
依排唔見姐...成日出事仲點會有人敢玩水冷 乜原來會賠錢,link lastwizard05 發表於 2013-3-2 16:55
ddb493 當前離線
其實用緊既c聞銅製冷風最緊好Q嘈.........又開始氧化變晒色,心痕痕想轉水冷,但係其實溫度同風冷(五舊水樓 ... xxmartin 發表於 2013-3-2 15:19
唔知發生係你身上,作為港仔既你............夠唔夠耐性爭取到賠償呢?呵呵 ... xxmartin 發表於 2013-3-2 23:01
咁我又唔認同係錢多先玩.....買個靚少少既風冷都四五舊啦..........如果係唔漏水、係靜、係散熱好dd...... ... xxmartin 發表於 2013-3-3 00:48