一體式水冷成熟未?有無鑊氣?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

+1 見有啲ching一體水冷爆管/爆泵,傷亡幾慘重,唔敢轉用水冷住
始終都有種憂慮會忽然漏水,只係唔知遲定早...

TOP

+1 見有啲ching一體水冷爆管/爆泵,傷亡幾慘重,唔敢轉用水冷住
始終都有種憂慮會忽然漏水,只係唔知遲定早... ...
lastwizard05 發表於 2013-3-2 16:18



    而加重有?
corsair 唔係話有次比返$

TOP

而加重有?
corsair 唔係話有次比返$
killer121 發表於 2013-3-2 16:51

依排唔見姐...成日出事仲點會有人敢玩水冷
乜原來會賠錢,link

TOP

依排唔見姐...成日出事仲點會有人敢玩水冷
乜原來會賠錢,link
lastwizard05 發表於 2013-3-2 16:55



    http://www.overclock.net/t/13006 ... ard-and-motherboard

depend on case to case

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 ddb493 於 2013-3-2 23:13 編輯

其實用緊既c聞銅製冷風最緊好Q嘈.........又開始氧化變晒色,心痕痕想轉水冷,但係其實溫度同風冷(五舊水樓 ...
xxmartin 發表於 2013-3-2 15:19


水冷係錢多身癢先用, 但

基本上唔玩高電壓+大超+長跑根本用唔到水冷 (某一D個別AMD 型號唔計)

但高壓高頻多出的電費

TOP

本帖最後由 killer121 於 2013-3-3 00:08 編輯
唔知發生係你身上,作為港仔既你............夠唔夠耐性爭取到賠償呢?呵呵 ...
xxmartin 發表於 2013-3-2 23:01



    睇返個case一開始佢會offer 你 150usd  for graphic card+ free 120 ssd  死多d賠多d
我得660ti 都算賠一半

重有係多人claim 左先一開始offer 賠少d左XD

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 ddb493 於 2013-3-3 12:03 編輯
咁我又唔認同係錢多先玩.....買個靚少少既風冷都四五舊啦..........如果係唔漏水、係靜、係散熱好dd...... ...
xxmartin 發表於 2013-3-3 00:48


但正常中度, 唔加壓超$200內一定壓得住

用緊第1代I3 超4.3G 1.25V左右, 個散熱都唔使$100就壓得住

現在IDLE 22度

TOP