有無 Dell U2520D 用家? 你地個 mon 用緊時有無電流聲?

我部新買的, 著 mon 用時 ~2 尺距離都明顯聽到滋滋電流聲, 在稍靜的家居環境

你地個部係唔係咁?

P.S. 好多獨立火牛 (開關電源), 內置火牛的 mon 都會有呢 d 電流聲, 一般會係低負載(或待機)時較明顯

有負載, 正常運作中都有電流聲, 我都係第一次遇到.

我部LG 4K 27” , 用了2 年後,隻牛有,但不是100% 時間,大約10 % ,一時時

TOP

TOP

我部新買的, 著 mon 用時 ~2 尺距離都明顯聽到滋滋電流聲, 在稍靜的家居環境

你地個部係唔係咁?

P.S. 好 ...
Miipp 發表於 2021-1-19 10:33 AM

我仲諗緊買呢部。。。 你如果同 dell 買 call 佢地換

via HKEPC Reader for Android

TOP

我仲諗緊買呢部。。。 你如果同 dell 買 call 佢地換

via HKEPC Reader for Android
ponghk 發表於 2021-1-20 18:20


coil whine 好多品牌都唔當成故障。

我咁問係想知其他用家有無遇上,了解下問題普唔普遍,有無需要作賣左佢的打算

奇怪,呢樹真係無呢隻 mon 用家?佢都出左一段時間,兼且係主流中階型號,好適合家/office 文書上網用

TOP

coil whine 好多品牌都唔當成故障。

我咁問係想知其他用家有無遇上,了解下問題普唔普遍,有無需要作賣 ...
Miipp 發表於 2021-1-20 07:32 PM


reddit 有人話有聲又有人話無. 我係腦場睇過 2520D 實物, 我個頭都貼到埋去, 聽唔到有聲. 我諗某啲批次有問題.

而家啲人一係追 144hz, 一係買隻平 mon 算數. 講真三千幾蚊 25" 2K 60hz 係有啲唔上唔落. 而家啲人用電腦時間又少左, 加埋而家平 mon 比起十年前好太多了, 一般人用已經足夠.

TOP

Dell U2520D 咁高級都有問題?
Dell 高低階mon 常常出問題,係品質定qc問題?
我隻Eizo低階mon用咗3年,一切正常,100% 無電流聲!

TOP

reddit 有人話有聲又有人話無. 我係腦場睇過 2520D 實物, 我個頭都貼到埋去, 聽唔到有聲. 我諗某啲批次有 ...
ponghk 發表於 2021-1-21 03:14


係嘈雜環境唔太覺的. 屋企人係廳開住電視, 我都唔太覺 d 滋滋聲.

一般開關火牛出現親 coil whine 就唔易攪, 因為同設計及/或某部件有關, 批次影響反而唔太大 (唔同批次換左問題部件供應商另計). 我係希望緊我部是個別問題.

TOP

係嘈雜環境唔太覺的. 屋企人係廳開住電視, 我都唔太覺 d 滋滋聲.

一般開關火牛出現親 coil whine 就唔易 ...
Miipp 發表於 2021-1-21 11:54 PM

如果腦場買都試唔到。咁都係平啲買 AOC 或者儲多啲錢買 2720Q.

via HKEPC Reader for Android

TOP

係嘈雜環境唔太覺的. 屋企人係廳開住電視, 我都唔太覺 d 滋滋聲.

一般開關火牛出現親 coil whine 就唔易 ...
Miipp 發表於 2021-1-21 23:54



    個磁圈有聲,最簡單原因只係焊時無推緊,有虛位

最簡單處理方法就係1pat膠就搞掂.....

TOP