Win 10 Remote Desktop好慢

本帖最後由 hold_find 於 2018-10-17 13:47 編輯

我用Win 10的Remote Desktop,發覺個反應好慢
它是好看了,從前Win 7的Remote Desktop,對面會是黑色桌面,也沒有各種特效
新的有齊晒wallpaper同特效,估計係因為這原因
網上找可以在"Experience" set番慢D冇effect,但那是像舊版的畫面,我的是1803,已經自動變了新版,怎也找不到那個選項,請問可以怎樣?

網上教學
https://www.youtube.com/watch?v=de8jaCFlBiE

我的介面


真心覺得Win10個設計勁勁勁唔好用.....
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

我自己用 mstsc 果個...冇用APP版..

TOP

我自己用 mstsc 果個...冇用APP版..
口o口 發表於 2018-10-17 22:06


x2, 只用mstsc

TOP

REMOTE 一定唔會用呢D垃圾

TOP

上到 1809 都仲有舊版 mstsc 用

TOP

team viewer...

TOP