iPad Mini II - AOS 開賣....

本帖最後由 ayacalip 於 2013-11-12 21:08 編輯

莫非...


ipad mini

TOP

估計可能幾十分鐘就沽清晒.

TOP

係呀!外國都會在今天發佈訂購Mini 2呀!

TOP

AOS 都要開 bot 搶

TOP

唔洗掛
如果keep 住 F5

不過話時話, 上次cancel air 單d credit 仲未放

TOP

唔洗掛
如果keep 住 F5

不過話時話, 上次cancel air 單d credit 仲未放
wongja 發表於 2013-11-12 13:49



    師兄上次訂左好多?

TOP

師兄上次訂左好多?
shin8643 發表於 2013-11-12 13:52



    我用張最少額既card (9k) 黎訂左8k
諗住訂完打上centre 做分期
點知街又有

家下轉左第二張card,又係得10k 額

我total 得3 張card ,仲有張13 萬額 (Enjoy 白金card)
非必要時唔會帶出街

TOP

頂,等陣仲要開會。。唉
唔知AOS幾多點開。。

TOP

頂,等陣仲要開會。。唉
唔知AOS幾多點開。。
ayacalip 發表於 2013-11-12 14:29


估計6:30pm HK時間 , 因為好似多數5:30am(USA)開返

p.s 都係估下,錯物插.....

TOP