hanley3000 當前離線
進階會員
teddybearhk 當前離線
初級會員
TOP
Kin_2012 當前離線
JD買左隻可上下排列的VESA雙顯示器支架 用來替換舊的百元淘寶單MON支架 但裝第一隻MON就出事了 唔係 ... hanley3000 發表於 2023-7-28 20:32
wildcat2005 當前離線
Q-Q 當前離線
Banned to Post
唔係紙碎,叫蜂窩板,即係用紙整既蜂巢狀紙皮 即使蔗渣板都有密度問題,好聽既叫高壓板,一潮就發漲,一漲 ... Q-Q 發表於 2023-7-28 21:31
HK2046 當前離線
師兄你好勁 夠膽用啲垃圾板做枱面 有陣時喺屋打個時鐘上去 企上去打口釘 咁就跌un死啦 ... HK2046 發表於 28/7/2023 10:23 PM
用三角梯啦 非正常使用受左傷告唔入宜家架 hanley3000 發表於 2023-7-28 14:30