宜家D蔗渣板好化學

本帖最後由 hanley3000 於 2023-7-28 20:37 編輯

JD買左隻可上下排列的VESA雙顯示器支架
用來替換舊的百元淘寶單MON支架



但裝第一隻MON就出事了



唔係隻架有問題,而係宜家張檯面頂唔住



成隻MON向前傾斜,遲早夾斷塊蔗渣板成隻MON翻下來



睇來要用鋼板加固檯面
無端端點會有鋼板,唔通又要淘等幾日?......突然想起家裡有塊無用既金屬入牆層架





層架夾係支架同檯面中間分散壓力,L型的層架剛好可以防止塊板移位



終於裝好,右邊螢幕是另一隻DELL支架
新的上方支架打算用平板彈簧夾來夾平板或便攜螢幕
但淘寶的VESA轉彈簧夾未送到所以冇用住
手好累
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

我訂一塊細件實木枱板都要2xx人仔啦,蔗渣板能有什麼硬度?

TOP

JD買左隻可上下排列的VESA雙顯示器支架
用來替換舊的百元淘寶單MON支架



但裝第一隻MON就出事了



唔係 ...
hanley3000 發表於 2023-7-28 20:32



Ikea 好似唔止蔗渣板, 可能係紙碎板

TOP

Ikea 平價果D唔係蔗渣板,係紙皮板.

TOP

回覆 2# teddybearhk


    淘傢私運費好貴

回覆 3# Kin_2012

回覆 4# wildcat2005

我記得IKEA網站上面SHOW出來係空心紙板
佢到底點係四隻腳開螺絲洞的

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔係紙碎,叫蜂窩板,即係用紙整既蜂巢狀紙皮

即使蔗渣板都有密度問題,好聽既叫高壓板,一潮就發漲,一漲 ...
Q-Q 發表於 2023-7-28 21:31


IKEA: 蜂巢板堅韌輕巧,外框由木及密集纖維板或水松板及再造紙作填充料製造.

再造紙 。。。紙碎。。。名隨你定

TOP

師兄你好勁
夠膽用啲垃圾板做枱面
有陣時喺屋打個時鐘上去
企上去打口釘
咁就跌un死啦

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

師兄你好勁
夠膽用啲垃圾板做枱面
有陣時喺屋打個時鐘上去
企上去打口釘
咁就跌un死啦

...
HK2046 發表於 28/7/2023 10:23 PM



    用三角梯啦
非正常使用受左傷告唔入宜家架

TOP

用三角梯啦
非正常使用受左傷告唔入宜家架
hanley3000 發表於 2023-7-28 14:30



    我而家上緊望張枱
係用而家四隻腳
再加大芯夾板
企咗十幾年整冷氣機都冇事
呢度有師兄都見過

TOP