冬天行山, 你會著厚褸定係風褸打底?

只係好奇問下~
本身我都係著厚褸既~
但係有時發覺行起上黎真係唔係咁方便
我諗緊不如試下風褸+貼身底衫
唔知會唔會太凍= =
你地又會揀邊樣?

風褸

TOP

風褸, 超暖底衫打底

TOP

Goretex外套+抓毛衫+快乾既天蠶衣打底

TOP

本帖最後由 MirageKnight 於 2012-12-21 17:36 編輯

看天氣做人.
可以講最好係普通T-shirt 打底. 一件超級保暖的面衫. 加一件風褸.
最好帶多件T-shirt替換, 以防回程時焗住一身汗, 好易會感冒.

TOP

風褸+抓毛
厚衫淨係出門時有用, 行到暖時係負擔

TOP

衛衣+風褸

TOP

短袖快乾衫 + 超溥風褸

TOP

風褸打底
到時熱都可以除晒佢.......
其實唔風褸抓毛都OK

TOP

衝鋒衣
夠晒

TOP