eim21048 當前離線
中級會員
seafood169 當前離線
佢話要用recovery mode upadte..但我部p7都無 recovery mode.....無得試... eim21048 發表於 2010-10-21 15:51
TOP
167pk 當前離線
Banned
叫 MCHK001 來試喇 167pk 發表於 2010-10-21 16:59
MCHK001 當前離線
tungym 當前離線
stupidguy 當前離線
回復 167pk 禾係寶首派, 更重要既係老闆娘都冇通知話有新firmware上到2.2 for M701/X5A, 我絕對唔會做白 ... MCHK001 發表於 2010-10-21 18:32