x5a可用的非官方Froyo 2.2

http://apad.gen-x.co.nz/index.php

佢話要用recovery mode upadte..但我部p7都無 recovery mode.....無得試...

佢話要用recovery mode upadte..但我部p7都無 recovery mode.....無得試...
eim21048 發表於 2010-10-21 15:51


佢條 link 有個 recovery file download 架.... 不過唔係好敢試...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

叫 MCHK001 來試喇
167pk 發表於 2010-10-21 16:59


好呀...

TOP

叫 MCHK001 來試喇
167pk 發表於 2010-10-21 16:59



    知唔知official 2.2几時出???

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔support HD 及 HDMI, 因冇 driver, 可惜

TOP

回復  167pk

禾係寶首派, 更重要既係老闆娘都冇通知話有新firmware上到2.2 for M701/X5A, 我絕對唔會做白 ...
MCHK001 發表於 2010-10-21 18:32


請問 MCHK 兄:
你所指既係"老闆娘" 係唔係"麼X數碼 - 汪小姐"?
多謝!

TOP