vmware workstation guest os

我有一個問題, 就係我係一部PC CREATE 左一個WIN7 既VM, activate 埋..之後, 我將呢個VM 放去另一部PC 既WORKSTATION 行,  (當然係UNDER SAME CONFIG)..但發覺果個WINDOWS 話硬件有轉換, 要再ACTIVATE..咁是否正常?

正常

TOP

我重以為唔同既host os 唔會影響guest os

TOP

我重以為唔同既host os 唔會影響guest os
py120 發表於 2018-10-29 23:43

上次我公司架 Hyper-V server 換左 , Guest OS 無叫 re-activate (Export - Import)

TOP

我個CASE 係咁既, 係PC1 win10 workstation 12Pro 起左一個WIN7 Prof 既VM, 之後就成個VM FOLDER 抄左去一隻EXTERNAL SSD, 之後係另外一部既PC2 win10 workstation 12 Pro, 行呢一個WIN7 VM , 咁行到咁上下, 個WINDOWS 要再ACTIVATE..R 哂頭

TOP

你用OEM key?

TOP

我個CASE 係咁既, 係PC1 win10 workstation 12Pro 起左一個WIN7 Prof 既VM, 之後就成個VM FOLDER 抄左去一 ...
py120 發表於 2018-10-30 13:41


第一次開機時vmware會問你i moved it / i copied it
正路要揀i moved it先keep到license
如果揀左i copied it佢會同你改哂D id, 自然當你換左機

TOP

回覆 6# carl.20150508


    technet

TOP

回覆 7# KinChungE


    噢..明白哂, THX

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP