wongyingwah 當前離線
初級會員
happylesson3003 當前離線
中級會員
TOP
扑街仔 當前離線
muimui84 當前離線
kelkmk 當前離線
進階會員
你呢個價位好多系列都買到,要街用多就要夠輕 muimui84 發表於 2021-3-12 20:31
dizzy86 當前離線
kilikulu 當前離線
工作用的話,thinkpad都真係幾穩定,我公司都有同事用緊, 你個budget 都唔少,可以睇下新機 x1 carbon同x1 yog ... dizzy86 發表於 2021-3-15 12:14
man.pong 當前離線
睇你會唔會拎出街用多同用黎做什野。 我自已用X1 carbon 8gen , 返到公司加個thunderbolt 3 egpu 1070 都 ... happylesson3003 發表於 2021-3-12 18:49
用來跑乜?我自己真文書用E15 Gen2(AMD), 上到20G RAM 暫時一切滿意 扑街仔 發表於 2021-3-12 18:51