tcg 當前離線
中級會員
tompkyou 當前在線
人無恥則無敵
進階會員
TOP
lkw1993 當前離線
darktommy 當前離線
11900K 好差咩? 都叫做上一代最高級家用電腦。 tcg 發表於 2022-1-1 21:54
raylee 當前在線
回覆 darktommy 我就係唔想買 12700k,買個散熱風扇要老蓮咁大! 話時話,上 Cooler Master 網頁睇那些散 ... tcg 發表於 2022-1-1 22:34
kcthomlau 當前離線
特級會員
happychanbb 當前離線