構思緊部細小既XY移動機, 各位師兄俾D意見

本帖最後由 bunbunlui 於 2015-2-24 17:42 編輯

暫時設定大致上同TinyBoy差唔多, 都係15x15x20cm, 打印體積8x8x8cm, 行光軸, 傳動用wire, 16mm粗全鋁e3d
Top.png


Front.png

功力低下, 用平面圖幻想出立體好費腦力.

多口請教, 點解要用wire? 老實講, 如果唔係為便利, 皮帶我都有保留, 因為多多少少都會有彈性, 會冇咁準 (皮帶so far 冇呢個問題 or 唔明顯), 但wire仲多一個'跣呔'風險. 因為size限制定其他原因用wire?

師兄加油!!!

TOP

由於大部份件都係諗住搵lasercut做, 所以畫圖都係用返平面
因為想盡量做到細部, wire會比較慳位D, 會用鋼絲wire, 所以彈性問題會細D, 因為現有部機已經係用緊wire, 唔多覺有彈性既問題出現, 係要收緊條wire就夠, 另外跣呔問題依家部機條wire係繞左5個圈, friction都夠, 印出黎唔多覺有失步問題, 不過細機我只係用緊低速印(30mm/s)

TOP

同步帶又值不了多少錢, 何苦用 "wire" 這麼簡陋呢?

TOP

其實唔係錢既問題, 因為想做到步進固定, 傳動部份比較複雜, 用同步帶係做唔到我想既走線方法
Top X.jpg

TOP

本帖最後由 ma_hty 於 2015-2-24 23:30 編輯
其實唔係錢既問題, 因為想做到步進固定, 傳動部份比較複雜, 用同步帶係做唔到我想既走線方法
...
bunbunlui 發表於 2015-2-24 21:31


  我想你有點誤會了吧.  CoreXY 結構 (是的, 你這樣就是 CoreXY 結構) 雖然平台可少擔一隻步進電機, 但是, 對定位零件的質量要求 就會高很多很多 (相比簡易的XYZ結構的話).  就算用同步帶, 尚且略嫌不足, 簡陋地只用 "wire", 就更不用提了.   

當然, 如果你的機 定位準確度是不重要 (i.e. 能跑就算合格), 則另作別論.

順帶一提...  算平台的重量 還得算上 光軸 支架 軸承... , 按整體重量比例去算, 電機的重量 其實沒有你想像中那麼重要的.

TOP

本帖最後由 bunbunlui 於 2015-2-24 23:52 編輯

呢個又唔算真係CoreXY機, 我每個步進都只係控制一個軸, 左邊個係控制X, 右邊控制Y, 兩者唔需要協調去行
而Wire機亦未必好似師兄所講咁不堪到只係行到就算, 至少我部wire機都印左唔少見得下人既成品, 雖然唔算係高精度, 但都叫做到我想做到既野

Moai.jpg

TOP

回覆 1# bunbunlui


        我的TinyBoy 還未完成 ... D LaserCut PVC 3mm 好易 Crack ... 及要找細D的 熱頭

TOP

見到可以print到成品出黎, 係咪砌既動力大左?
試下轉木板, 我部機用到依家都未有件係斷過

TOP

回覆  bunbunlui


        我的TinyBoy 還未完成 ...  D LaserCut PVC 3mm 好易 Crack  ... 及要找 ...
fred2088 發表於 2015-2-25 00:32



ching 你砌緊 TinyBoy?  你係學校定係自己砌既?
我有朋友都想砌部細細地既 3D printer, 見 TinyBoy 好細部幾方便, 我都想陪佢一齊砌番部.  
我見佢 github 放左好多 file 出黎, 但係搵唔到講解.
唔知邊度有多  D 資料可以睇下.

TOP