V仔記 當前離線
中級會員
夜刀神 當前離線
初級會員
TOP
issachar 當前離線
進階會員
kaxman 當前離線
好彩佢係 MMO mouse, 唔係 FPS... 呢隻野軟硬都有問題... software set key 唔 work... hardware 就會 de ... issachar 發表於 2016-5-5 15:14
回覆 kaxman 師兄MAC都會用到甘Pro的Mouse,要尼有咩用途? 我系右手為主,所以買左呢只都好滿 ... V仔記 發表於 2016-5-6 00:47
師兄買左幾耐?甘快知道又軟又硬 如果師兄唔要,宜家放翻出尼,應該都仲有價有市 ... V仔記 發表於 2016-5-6 00:52
laicphk 當前離線
特級會員
睇緊呢隻/G900, 睇完你個比較, 隻G900真係好好多, 但係呢隻又大的..... 用緊G700唔知轉唔轉會好 ... laicphk 發表於 2016-5-14 19:01