成日見D車又唔係快, 淨係條喉嘈都拆天, 點解咁on x既野都有人會做

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

老實講 人人諗法唔同 有啲喉改左真係好聽左
而且改生氣 死氣改埋先有用
再姐 你話改車啲人係on X 改啲錢七 同道理下你都係話玩電腦d人 去玩OC一樣 都係用多左錢去OC咁
所以人人近求都唔同
但係啲人只係為收視去亂改喉又唔好聽就無計

via HKEPC Reader

TOP

仲有好多 死都唔轉波既錢7 長用2波高轉扮乜型呀

的士都行得快過你

TOP

empty barrels make the most noise。。。。。

TOP

仲有好多 死都唔轉波既錢7 長用2波高轉扮乜型呀

的士都行得快過你
jazz2014 發表於 2018-3-28 19:11

咁的士話晒都2000cc, 千五NA車仔慢過地板油的士好正常

TOP

乜而家仲有呢d車?
呢d $7叫嘈?
超跑仲嘈,係d横街窄巷打腳空油成條街震哂。
你係香港又揸過幾快?
犯法?
香港地日日都有人犯法。

TOP

乜而家仲有呢d車?
呢d $7叫嘈?
超跑仲嘈,係d横街窄巷打腳空油成條街震哂。
你係香港又揸過幾快? ...
sport 發表於 2018-3-28 22:12

林寶嘈 = 正, $7嘈 = 犯法

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

一句講晒:自大兼自卑

TOP

同大燈超光但唔調燈影一樣咁老土

TOP