皇冠 新camry 上市

個樣又型左 又大架左拉長去到 近4米9

不過都係
直6 2.5 na

開價30 萬多比舊版貴左8千 暫冇混能

低調上市 ,唔知係咪........

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

應該會有2000cc turbo
ailss_2013 發表於 2018-1-19 19:43


    美版都係3.5v6 同新2.5 8at

TOP

本帖最後由 ckkong97 於 2018-1-19 22:04 編輯
個樣又型左 又大架左拉長去到 近4米9

不過都係
直6 2.5 na

開價30 萬多比舊版貴左8千 暫冇混能

低調上市 ...
jazz2014 發表於 2018-1-19 19:40



    仲係同上代一樣舊直4 2.5+6at,美版係新2.5+8at,新底盤好彎左但係矮左,後座窄左,係澳門坐過的士

TOP

換款快到離罩,服務差以後唔再買豐田車!14車剩翻一半價錢!

TOP

開價30,加呢加路都買到架歐洲標配中型房車啦!
剛剛聽收音機Jaguar XE 34萬幾仲免費upgrade Sport package!
除非個車型只有日本車出,否則日本車近呢十幾年開價豪無競爭性!

TOP

開價30,加呢加路都買到架歐洲標配中型房車啦!
剛剛聽收音機Jaguar XE 34萬幾仲免費upgrade Sport package ...
joe3288 發表於 2018-1-19 20:20


    Sorry,日本車係乜都無得加,唔似歐洲車左加右加要等幾個月,日本車即買有貨即刻出倒車,無野加

TOP

換款快到離罩,服務差以後唔再買豐田車!14車剩翻一半價錢!
du0449 發表於 2018-1-19 20:19


    唔算快啦,2011到2018先大轉款,而家12車仲開倒12萬算係咁,14果時facelift 過

TOP

回覆 8# ckkong97


    我渣住架14混能18萬都賣唔到。14到而家變左兩次樣,回廠年檢兩次,次次$4700再買絕對買水貨,豐田絕對唔考慮!服務收費換下雨刷水都話要35,換左房燈又話你改裝,激到我呀...................!

TOP

回覆  ckkong97


    我渣住架14混能18萬都賣唔到。14到而家變左兩次樣,回廠年檢兩次,次次$4700再買絕 ...
du0449 發表於 2018-1-19 21:04


camry 現在唔是熱門車要賣十八個真是要等有心人,行貨要保養就要比保護費(年檢)架啦,今期消費者月刊都有講,保養條款多雖知清楚,如果識人就好啲,佢會教你點拖住先,做少次年檢。另外$35 雨刷水算平啦(你可以自己加咗先去架),另外所有行貨都不可以改野就唔是新聞。

如果唔是混能的話,一早放棄保養好過~

TOP