cpk 當前離線
Banned
甜鬆餅糕 當前離線
進階會員
TOP
pakchi70 當前離線
只求2GB Ram 甜鬆餅糕 發表於 12-10-2014 07:00 PM
gsmjmm 當前離線
中級會員
回覆 gsmjmm 應該2GB RAM 始終平板唔係手機,同埋iP Air解像度仲高過6+,再加埋A8X ... cpk 發表於 2014-10-12 20:40
agree 不過好似之前啲X系cpu都只係graphics加強咗? pakchi70 發表於 2014-10-12 20:30
Puff 當前離線
akitohk 當前離線
特級會員
有2G RAM即放棄IP6, 轉返AN PHONE + IPAD組合 akitohk 發表於 2014-10-12 21:22