8850 當前離線
初級會員
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
TOP
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
各位高手 我一直用開 nex 6 + kit 18-55, 想買支 35 1.8 - $2xxx (如要自動對焦是否一定要買原裝?) , 請 ... 8850 發表於 2017-2-18 20:49
NPNT 當前離線
70D 同NEX-6 相差唔夠一年,都好舊,要新買 80D ,功能上應該強好多, Canon鏡頭我唔孰,要問其他師兄 :goo ... NPNT 發表於 2017-2-18 21:24
ccchhhuuunnn 當前離線
進階會員
manman1998 當前離線
必思 當前離線
其實你想要乜? via HKEPC Reader for Android ccchhhuuunnn 發表於 2017-2-18 21:26
markk 當前離線
中級會員