Fractal Design Mini R2確係正.找有心人接收CM690.
本帖最後由 howang 於 2015-10-6 23:45 編輯
前排出新機.今次唔想用咁大隻機箱.用MATX板.比較過下d M.ATX 箱.
最後都係揀左呢隻新牌子.雖則係標榜係M.ATX箱.
但好似用到ATX板.而且一D都唔細隻.只係比之前隻CM690矮15CM.
開箱之後.都好滿意.用料紮實.可上水冷.我自已就用番212X風冷.
前面可以裝2把12CM.後邊下邊各1把12CM.上邊有把14CM.基本散熱夠晒.
HDD有快拆.有SSD架.走線位足夠.
上晒機合埋塊側透.出風位完全唔熱.而且比用CM690靜.
整體上都好滿意.
另外.隻舊CM690用左5年.但仲好新淨.只係太多塵.我已經清左部分.
丟左佢又好浪費.想睇下有冇師兄想換箱.送畀有心人.
不過要留意機箱入邊既風徑因為太多塵.我拆晒丟晒.
有興趣可以PM我.我SEND D相畀你望下再決定. |
|
|