keith163 當前離線
初級會員
kmb3av188 當前離線
文章終結者
長老會員
TOP
kofz 當前離線
特級會員
1. 普通模式訊號唔洗,行PoE/ IP既多數都要,除非你D Cam係有ONVIF 2. 唔用機即係唔係用硬碟錄,一般係家用 ... kmb3av188 發表於 2019-5-18 04:27
咁想請問...最便既方案可以點買?有介紹嗎? 想裝兩支CAM(LAN線連接同時比埋電)...再加部機! 我行過SSP黃金 ... keith163 發表於 2019-5-22 11:17
應該唔會咁 keith163 發表於 2019-5-22 11:18
我fd指定要有hdd backup,如按照以上咁做有埋最便幾錢到呢? keith163 發表於 2019-5-22 14:21
機200人仔,cam 200人仔一支,硬碟安裝貴客自理 kmb3av188 發表於 2019-5-22 20:36
xyzxyz 當前離線
中級會員