big_nature 當前離線
特級會員
platinum 當前離線
進階會員
TOP
imax 當前離線
tkkhome 當前離線
中級會員
takayo72 當前離線
路人甲
Banned
Once 當前離線
KinChungE 當前離線
長老會員
其實係唔係用得sandbox (要着windows hyper-x )就用唔到virtualbox ? takayo72 發表於 2019-3-25 14:06
556556bt 當前離線
spare機昨天裝左, 試用中,暫時都算幾好。 裝左office 2019 ,Bitdefender free version and Foobar , 其 ... big_nature 發表於 2019-3-25 08:54