5.1 聲道 Master volume

我家部電腦用開套 5.1 喇叭(都有七八年了,平價貨),入面有兩隻傳統線圈火牛,粗略跟過一下線路,隻細火牛供電給遙控和 Preamp(Input selector、Surround sound effect、大細聲),遙控開機時推著個 Relay 向 Preamp 及 Power amp 的大火牛供電。

早幾日發現隻細火牛燒了(它錶度 Primary coil 電阻是 O/C),最慘是隻細火牛無 Label,線路版上又無寫,想換火牛都不知要換隻幾多 V 的牛。

試過直接向大火牛供電,個 Power amp 仍然用得。現在想放棄遙控和原來的 Preamp,直接將電腦的 3 對 3.5mm 插頭線駁去 Power amp。不過要靠 Windows 個 Mixer 較大細聲始終覺得有點不方便,所以都想整返個 Volume 掣。

雙軌的 VR 就好易買,但 6 軌就...
有無簡單的線路做到 5.1 聲道的 Master volume 呢?

你影影隻細牛和輸入位附近D ic,看下有無78XX和79xx之類的穩壓

TOP

似乎估番隻牛個V換過隻容易過整6ch volume。

假如有隻+/- dual supply就可以由5V起試boot 起個preamp/ control,慢慢加V,一般都最高都係+/-15V DC左右(一般Opamp電壓上限),咁就可以估計倒隻牛要幾多V。

TOP

直接搵ADC時既穩壓chip比較好再配AC牛好D,
可以順便醫返個remote module

估計細AC後會分成2組DC電壓, 一組比preamp
另一組多數係5~9V 比遙控module
如果用+- 15V op-amp果種pre-amp的話, 估計隻AC牛大概都係12V AC上下吧
當然搵相關電路proof 下最好

TOP

我家部電腦用開套 5.1 喇叭(都有七八年了,平價貨),入面有兩隻傳統線圈火牛,粗略跟過一下線路,隻細火牛 ...
C_Law 發表於 2013-8-19 17:37



    No need for circuitry, 6 way VR is available: 6连 电位器

TOP

Thanks all~~~

其實套喇叭分兩塊 PCB,裝在 Sub-woofer 喇叭箱入面,個箱分兩層,中間分隔的木板用釘加膠水固定,Control panel 同 Preamp 塊 PCB 以及個大火牛裝在內層,睇不到入面塊 PCB 有無穩壓器,要睇就要拆爛個箱!

外層塊 PCB 就是細火牛供電和 Power amp。從細火牛附近不見有穩壓器,只見好簡單的 Diode + Cap 整流,之後就飛線入去喇叭箱內層塊版,個 Relay 應該有 Label,但剛好被細火牛完全遮擋,不過要過多幾日才有時間拆走細火牛去睇。

其實我不肯定 Preamp 是否也用大火牛供電,因為無辦法睇清楚個箱內層塊 PCB,鬆開個 Sub-woofer 喇叭都只能從個窿望入去見到裡面塊 PCB 的 Solder side 同個大火牛。

我見到幾組線穿過中間分隔塊木板:
220V ac 開關掣
細火牛經 Diode +Cap 整流後的 DC 電源
遙控後控制 Relay 開關的線
Relay 後入大火牛 Pri. coil 的 220V ac 及 Sec. coil 出 Power amp 的供電線
背面 RCA 輸入插座一大排線入去 Preamp
一大排線由 Preamp 返回外面的 Power amp

這種設計根本不預人會做維修,真頭痕!

TOP

明明要早起身返工,但心掛掛套喇叭,在床上囉囉孿個幾鐘都睡不著,終於都要起身拆機!

先拆走細火牛,終於見到個 Relay 的 Label 是 12V,有它做根據就容易搞了。再睇清楚 Power amp 塊 PCB,其實細火牛的 AC 輸出到 Bridge rectifier + Cap 轉做 DC 後就拉線去 Control panel + Preamp 塊板,以及向 Relay coil 供電,即是好簡單一個 DC Voltage。

我有個 0-50V DC Power supply(N 年前讀書年代在鴨街買的通用套件),由 5V 開始試,一駁電已經著到 Control panel 的 LED,遙控都有反應,不過 LED 明顯比以前暗,而且聽不到 Relay 開關聲,應該是不夠電壓推著 Relay 個 Coil,於是慢慢扭大電壓,去到大約 8.5V,終於聽到 Relay 有聲,個 Sub-woofer 同平時開機一樣發出輕微"撲"一聲。再嘗試進一步扭大電壓,一直加大到 Relay 個 Label 所寫的 12V,播了兩首歌都好正常。

印象中自己應該有個 Sec. coil 是 4.5-0-4.5 的火牛仔,用它駁 Bridge 後應該有 (9*1.414)-1.4=11.32V,應該合用。

TOP

明明要早起身返工,但心掛掛套喇叭,在床上囉囉孿個幾鐘都睡不著,終於都要起身拆機!

先拆走細火 ...
C_Law 發表於 2013-8-21 01:40

你塊pre-amp唔需要負voltage嗎? Class D既preamp

TOP

你塊pre-amp唔需要負voltage嗎? Class D既preamp
shingzhk 發表於 2013/8/21 02:01


因為無法詳細睇到喇叭箱內層,好可能我之前估錯!

照目前睇來,細火牛就只負責供電給遙控相關的 Logic、 LED Display 以及控制大火牛開關的 Relay。或者大火牛也有向 Preamp 供電,只是我看不到喇叭箱內層的連線。

TOP