先拆走細火牛,終於見到個 Relay 的 Label 是 12V,有它做根據就容易搞了。再睇清楚 Power amp 塊 PCB,其實細火牛的 AC 輸出到 Bridge rectifier + Cap 轉做 DC 後就拉線去 Control panel + Preamp 塊板,以及向 Relay coil 供電,即是好簡單一個 DC Voltage。
我有個 0-50V DC Power supply(N 年前讀書年代在鴨街買的通用套件),由 5V 開始試,一駁電已經著到 Control panel 的 LED,遙控都有反應,不過 LED 明顯比以前暗,而且聽不到 Relay 開關聲,應該是不夠電壓推著 Relay 個 Coil,於是慢慢扭大電壓,去到大約 8.5V,終於聽到 Relay 有聲,個 Sub-woofer 同平時開機一樣發出輕微"撲"一聲。再嘗試進一步扭大電壓,一直加大到 Relay 個 Label 所寫的 12V,播了兩首歌都好正常。
印象中自己應該有個 Sec. coil 是 4.5-0-4.5 的火牛仔,用它駁 Bridge 後應該有 (9*1.414)-1.4=11.32V,應該合用。