[外置硬碟] 4TB 外置選擇

本帖最後由 eu8375 於 2014-8-9 11:33 編輯

Hi , 我想問問 , 4TB 外置 USB3.0 有 WD, Seagate, Buffalo.
見到 WD好似好d, 但就有3間代理,  
而且WD有二款選擇, MyBook & Element相差30-40元, 唔知有乜分別呢?
另–款Buffalo. 有冇Ching 用過? 好嗎?
Seagate 不作考慮 !
Thx ^^

你要打橫定打直放?如果打直放大部分都OK
反而打橫放得 Seagate 隻 Backup plus
我最近仲煩緊買邊隻
打即我會買 HGST
打橫就無得揀

TOP

我想要打直放,擺係 Mon 後面, 但Buffalo 原來冇4TB.
睇完場d 价錢,有个好奇怪現象?? 而家4TB 硬碟好似仲貴過 4T外置!!仲少–年Warranty !! 諗住呢兩日去買 WD Element 算數 !!

TOP

買 Element 不如買 mybook 不過NAS 區有人買左 mybook 係行green
自求多福了

TOP

乜唔係 Red ??
仲想呢幾日睇下有冇平? 去買tim

TOP

http://www.hkepc.com/11608
好似平日价!! 都冇減到 !!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買mybook 最好拆隻green 出黎直插電腦行轉wdidle3保平安

TOP