calvinchi 當前離線
進階會員
chanwt 當前離線
初級會員
TOP
專劏土三六 當前離線
中級會員
leave 當前離線
呢個世界有吸塵機吖嘛師父。用個毛掃一路掃一路吸呀。 放落水洗???你不如話學曾近榮話齋---成部腦浸哥士的 ... 專劏土三六 發表於 2015-8-16 20:51
redhothits 當前離線
特級會員
放幾日大假想清下部機,成年無清過D風扇好大塵 就咁抺唔得乾淨,想問下可唔可以放落水洗 三把都係760T跟廂風 ... calvinchi 發表於 2015-8-15 18:09
joiop 當前離線
Banned
返工搭巴士 當前離線
TH30 當前離線