迅電呢幾日好慢

直頭BT 唔到, 有冇人都係咁?

我好快,用極速版,平切8M/Sec。
最高20M/Sec。

TOP

hkbn? pccw沒問題

TOP

比錢定crack左?

我好快,用極速版,平切8M/Sec。
最高20M/Sec。
allanso 發表於 2018-12-24 07:50

TOP

PCCW. 今日又正常返

我好快,用極速版,平切8M/Sec。
最高20M/Sec。
allanso 發表於 2018-12-24 07:50

TOP