唔該想問下各位京東站Lenovo Y700P i7-10750H/1650ti 144Hz即係香港邊部?

唔該想問下各位京東賣嗰部Lenovo Y700P i7-10750H /1650ti 144Hz即係香港邊部?
香港行貨版係唔係Legion 5i15?
部機質素如何?有無C兄可以俾d意見?thx

仲買呢部垃圾
買新機喇

TOP

如果唔想用用下變垃圾,最好砍掉 win10 重練,呢個係最大元兇,唔係邊鬼度咁多 spec 唔差出左冇耐變垃圾

TOP

仲買呢部垃圾
買新機喇
danny839 發表於 2021-4-25 18:26



    咁同價位有邊幾隻唔係垃圾推介?thx

TOP

如果唔想用用下變垃圾,最好砍掉 win10 重練,呢個係最大元兇,唔係邊鬼度咁多 spec 唔差出左冇耐變垃圾 ...
chue 發表於 2021-4-25 21:09 [url=https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=40315563'&ptid=2617007][/url]



    如果可以重裝win7梗係最好啦…不過好似唔得

TOP