JonesChan 當前離線
進階會員
rhino 當前在線
TOP
係咪要額外比錢? rhino 發表於 2017-4-10 20:58
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
我係HKBN續約跟嚟嘅,個盒本身包埋可捆綁一個裝置。。。 如果係另外比錢買盒嘅,就要$15/月啦! ... JonesChan 發表於 2017-4-10 21:13
即係本來只可以綁行動裝置, 而加可以綁電腦??? charcsc2000 發表於 2017-4-12 13:21
HKZO 當前離線
我都係HKBN 試過係電話APP入返個AC 唔俾我用...請問可以點綁 HKZO 發表於 2017-4-12 18:04
JonesChan 發表於 2017-4-12 19:22
buynaka 當前離線
Banned
全中。 JonesChan 發表於 2017-4-12 17:21