lux2 當前離線
初級會員
dtom 當前離線
進階會員
TOP
fred2088 當前離線
Roz 當前離線
中級會員
我用200度,0.2層厚,但層與層之間成日痴唔成咁,用少少力就爛,例如鑽粒鏍絲入去就分解 之前用atom 間廠果 ... lux2 發表於 2015-3-26 15:45
ghost2377 當前離線
BotSheet 當前離線