waterkit 當前離線
中級會員
觀星是答案 當前離線
特級會員
TOP
java2 當前離線
進階會員
jackwong717 當前離線
本人的 NAS 設定晚上關機;早上開機。即每天約有1/3時段休息。 一來節電,減少入塵量,另希望可減少硬件(特 ... waterkit 發表於 2021-8-23 17:38
jimie 當前離線
Aÿ 當前離線
根據自己需要去使用 , 每日開關一次機損耗有限 平時 HDD 閒置時都會停轉 觀星是答案 發表於 2021-8-23 17:45
tingcrab 當前離線
kofz 當前離線
補一句,我唔知係咪自己唔識set S記個 硬碟休眠日誌 好有問題 停左無耐又好快醒返 我寧願唔set硬碟休眠直 ... Aÿ 發表於 2021-8-23 20:14