sing9255 當前離線
初級會員
a886 當前離線
特級會員
TOP
bobopig 當前離線
已經係iOS 8 但係點解用iPhone apps 放大都係咁矇? 之前ipad mini 都冇咁情況..... ... sing9255 發表於 2014-10-28 18:02