okc, okc, okc,......

冇野好講,strong defense, strong offense,射得,產得,.....
今年係你啦!!!

熱火或綠人有冇得諗?

TOP

回復 2# WIN9X


論 team work, 全隊或個人的得分/進攻/防守/入局能力,都遠勝熱火及綠人!

TOP

Portland is so poor/unlucky/whatever

TOP

暫時睇東岸決賽兩隊的表現, 恐怕連馬刺都贏唔到

OKC

TOP

NBA 打到這個階段, 巳無乜好睇啦 (自從湖人出局後, 都巳經不太留意)

現在唯一期待係等明天,

終極恥笑foj

TOP

本帖最後由 yoyo1512 於 2012-6-8 11:09 編輯
暫時睇東岸決賽兩隊的表現, 恐怕連馬刺都贏唔到

OKC
wilsonx9 發表於 2012-6-7 15:04



absolutely right!!!!
i am watching heats vs celtics game 6 now, both teams teamwork and personal skill are no match with okc.

TOP

今年的總冠軍決賽,已在OKC對馬刺打完。

TOP

support OKC !OKC go gogo!!

TOP

基本上睇而家 okc 表演,如果佢地 full force 打 finals,應該可以 4:0 直落 KO heats。
除非 okc 想拉長泥玩!

TOP