配冷氣機電路板?

有部日立分體冷氣機開唔到機, 師傅話電路板要換, 請問下有冇地方自己配來換?

簡單講一係代理一係淘試試  如果易找你個師傅早就找來賺咗你錢吧

TOP

只識換唔識修PCB嘅冷氣佬
冷氣型號都唔講下

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

可以用通用電路板代替

via HKEPC Reader for Android

TOP

只識換唔識修PCB嘅冷氣佬
冷氣型號都唔講下
3K 發表於 2023-8-25 18:57



    今時今日 IC化咁多,又唔係衰焊點,有咩好整,整完唔著咪大獲

TOP

今時今日 IC化咁多,又唔係衰焊點,有咩好整,整完唔著咪大獲
Dcup 發表於 2023-8-26 10:36



一般用家就是喜歡底板維修可以慳皮 換粒電容花幾蚊完事

TOP

本帖最後由 big_nature 於 2023-8-26 12:50 編輯

回覆 4# Q-Q


2~3倍算唔貴!
舊公司部冷氣機換起動電容要9舊!
(外機放2樓平台花園仔)
仲話冇貨,訂左先嚟換!

TOP

本帖最後由 oystercake 於 2023-8-26 13:17 編輯

去淘寶買板主板試試先, 岩岩淘左塊主板,好彩救返部舊分體機.

TOP

今時今日 IC化咁多,又唔係衰焊點,有咩好整,整完唔著咪大獲
Dcup 發表於 2023-8-26 10:36



有幾多冷氣佬識電子維修!?
IC 化? 定頻機來來去去都係一粒MCU 控制 RELAY .
來來去去咪壞 供電 / NTC / RELAY /紅外接收. 好少會壞到MCU
就算變頻機咪多咗個電子變速 , 控制信號俾MOS .
根本就係連最基本檢查都唔會. 完全唔著可以跟下電源 7812 /7805 .
不過全香港大部份所謂維修都係只會換板.

TOP