C_Law 當前離線
進階會員
fundive 當前離線
中級會員
想問下入牆的插蘇底 86 膠盒,通常四邊的膠有幾厚? 諗緊用來做一件電子產品的外殼,但網上搵到的 ... C_Law 發表於 2023-8-24 18:33
TOP
別問我是誰 當前離線
想問下入牆的插蘇底 86 膠盒,通常四邊的膠有幾厚? 諗緊用來做一件電子產品的外殼,但網上搵到的 ... C_Law 發表於 2023-8-24 06:33 PM
Tom_jerry 當前離線
想問下入牆的插蘇底 86 膠盒,通常四邊的膠有幾厚? 諗緊用來做一件電子產品的外殼,但網上搵到的 ... C_Law 發表於 2023-8-24 10:33
Thx all~~~~ 過路箱都係一個可考慮選擇。 其實都有諗 3D print,不過我無機。今次只係做住個 Pro ... C_Law 發表於 2023-8-24 10:25 PM
jamesting 當前離線
箱都有分明裝箱,暗裝箱,內籠 Size唔同,你想要邊款,我返公司度一度 jamesting 發表於 2023/8/25 02:55
唔該先。 昨晚試下畫塊萬用板的 layout, 以 2# 所講的 80mm 內籠會好「吻水」, 我諗都係要用 4 ... C_Law 發表於 2023-8-25 07:09 AM