86盒尺寸問題

想問下入牆的插蘇底 86 膠盒,通常四邊的膠有幾厚?

諗緊用來做一件電子產品的外殼,但網上搵到的尺寸都係外尺寸(85x85mm 或 86x86mm),而我就想知內籠放得落幾大塊萬用板。

想問下入牆的插蘇底 86 膠盒,通常四邊的膠有幾厚?

諗緊用來做一件電子產品的外殼,但網上搵到的 ...
C_Law 發表於 2023-8-24 18:33






我呢款厚2.6mm 入面大約有80.8mm
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

想問下入牆的插蘇底 86 膠盒,通常四邊的膠有幾厚?

諗緊用來做一件電子產品的外殼,但網上搵到的 ...
C_Law 發表於 2023-8-24 06:33 PM

我諗呢類啱用啲

https://www.hkemo.com/index.php? ... &product_id=928

https://www.hkemo.com/index.php? ... &product_id=212

TOP

想問下入牆的插蘇底 86 膠盒,通常四邊的膠有幾厚?

諗緊用來做一件電子產品的外殼,但網上搵到的 ...
C_Law 發表於 2023-8-24 10:33

3D打印啦

TOP

Thx all~~~~

過路箱都係一個可考慮選擇。

其實都有諗 3D print,不過我無機。今次只係做住個 Prototype 給朋友做測試,求其有個殼裝得落就算,試到個 Circuit 的運作合他心水,之後會做過個,到時會叫他自己整個殼,我只係幫他做電子部份。

TOP

Thx all~~~~

過路箱都係一個可考慮選擇。

其實都有諗 3D print,不過我無機。今次只係做住個 Pro ...
C_Law 發表於 2023-8-24 10:25 PM

又或者 金屬防水箱

https://www.hkemo.com/index.php? ... &product_id=175

TOP

箱都有分明裝箱,暗裝箱,內籠 Size唔同,你想要邊款,我返公司度一度

TOP

本帖最後由 C_Law 於 2023-8-25 07:11 編輯
箱都有分明裝箱,暗裝箱,內籠 Size唔同,你想要邊款,我返公司度一度
jamesting 發表於 2023/8/25 02:55

唔該先。

昨晚試下畫塊萬用板的 layout, 以 2# 所講的 80mm 內籠會好「吻水」, 我諗都係要用 4"x4" 的過路箱, 稍為大過 86 盒會比較方便。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

唔該先。  

昨晚試下畫塊萬用板的 layout, 以 2# 所講的 80mm 內籠會好「吻水」, 我諗都係要用 4 ...
C_Law 發表於 2023-8-25 07:09 AM

又或者 1299 孖膠箱 或 ck 孖膠箱 兩款箱都可配蓋

https://www.hkemo.com/index.php? ... &product_id=411

https://www.hkemo.com/index.php? ... &product_id=408

TOP