625 用了兩天的平語

mon夠大,512RAM一般夠用,有FM收音機,4G夠快,wifi訊號強,通話清,聲音夠大,電一般,拍照多嘢玩但素質一般
軟件方面是windows phone的弱點,之前用710不可以用公司exchange勁失望,轉用820終於exhange ok咗,但第三方app勁差如rthk聽下載radio不能背景聽,現在用625 whatsapp alert聲不能改,rthk的問題沒變,最大鍋用pps影音下載movie竟然用我的4g數據而不用我的wifi,搞到我現在過了data limit,勁灰

可能你冇開WiFi always on, 所以用左4G data

TOP

之前710 點樣用唔到exchange mail?

TOP

wifi always on 點set? 710用exchange mail setup失敗

TOP

回復 4# diablo2


WIFI ==> ADVANCED

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

ok thanks

TOP

my wife can use exchange in her company at office! with her 710

TOP

FM跟機已有﹖520唔知幾時先有﹖

TOP

本帖最後由 diablo2 於 2013-9-2 17:41 編輯

710用到exchange email要看exchange server的版本同setup的方法,我公司就不成了,問題在於7.5, 8 解決了問題

TOP