本帖最後由 kevin169 於 2016-11-18 06:14 編輯
交代背景:
大廈走廊到屋前的天線 分線是1開2後才是正式入屋(即2戶共用一條天線分線(大廈走廊到屋),本身一直都是2戶共用一條分線(天線),.
但最近唔知咩事,無啦收唔到81同99,沒訊號,,其他台好正常(82-85台)
已經測試左係條分線弱.
因為試過電視插屋上天線座,也試過電視直駁天線分線,都係收唔到81台及99台.
在分線位或自己入屋位上加了用電的放大器都能正常看到81及99台.
已有的放大器
咁我就去找大廈管理處幫忙,叫佢找大廈天線維修師傅來整.
點知佢同我講,我地大廈管理處沒天線維修師傅(正確來講沒買天線保養服務)
就叫我自己找師父整.
咁依家我知問題係邊.
你地話 自己整好定找番大廈整好呢?
如果大廈唔肯找人整
我就自己整,
方案一:
條分線位 1開2戶個到,有沒D免電既放大器架?(因為門外不能取電)
(這是上一手的作品(佢本身有落電阻)
還是可以加個萬視寶2SPF或其他產品(請告訴我名字) 就可解決此事.
參考資料:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
希望盡量用方案一 在門外解決,2戶都可改善.
因為我拆了某些零件,最底下有講.
方案二
在入屋後既線位加放大器.
P.S
原本既樣
拆左後,還原成上面個大圖咁.(唯一唔同就有2粒下面的電阻同有膠紙包住)
原本呢3條線,有2條線(應該是A戶及B戶入屋線)有下面呢舊野.
這應該是電阻吧.我已拆了,沒還原,請問有何影響.
同埋呢舊野係唔係好弱雞架?
屋內天線都係用緊呢隻.
所有天線產品都係同黑布街個間買既.
Sorry,講野有點亂.
有唔明我再補充.
希望識既人,幫幫手. |