fatyee 當前離線
進階會員
MirageKnight 當前離線
連咲都拍實寫版... 不過好難想像會拍成點... fatyee 發表於 2016-10-27 15:35
TOP
!!! 原村和 伇!!!! 好關心...!!!! 跟原著造型?!!! MirageKnight 發表於 2016-10-27 15:46
我覺得咲都算 OK. 佢咁多效果... 咪要好大量 CG? 原村企鵝!!!!!! fatyee 發表於 2016-10-27 15:51
CG就未必. 但就一定砌好晒D牌來打. 真係咁易槓上花咩. MirageKnight 發表於 2016-10-27 15:58
pasupasu105 當前離線
http://i.imgur.com/WjCdJfT.jpg
/0\ 夢想破滅... 完全冇晒原作 feel... fatyee 發表於 2016-10-27 22:46
原村... 細咗幾個CUP..連D日本仔都問個おっぱい去咗邊.... MirageKnight 發表於 2016-10-27 16:55